AAAامسالGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOON بی آرامی مراسمی تحت نشانی همایش بهترین پیشرانه ی جهان (International Engine of the Year) توسط مجله ی بین المللی فناوری پیشرانه (Engine Technology International magazine) و اساس UKi مدیا برگزار شد. هدف از این مراسم، گزینش بهینه پیشرانه ها ی دنیا در کلاس های متنوع و شناساندن برترین نمونه درون مجموع امتیازات است. نتایج، براساس رای ۶۹ مجله نگار و نویسنده ی مقالات خودرو از ۳۲ کشور گیتی حاصل می شود. برگزارکنندگان همایش، طی ۲۱ سال گذشته بدون کاربرد از حامیان مالی یا کسب سود ازطریق جذب تبلیغات، همایش انتخاب بهترین پیشرانه های گیتی را به ثمر رسانده اند.



برای سال ۲۰۱۹، برضد دوره های قبل، پیشرانه ها براساس غلبه با اختلاف ۱۰۰ اسب بخار، در ۷ کلاس گروه بندی شدند. علاوه کنار این ها، ۴ گروه شامل بهترین پیشرانه ی جدید، هیبرید، برقی و تقویت شده (Performance) هم، نمدار های خویشتن را معرفی کردند. درنهایت، مزد ی اصلی مراسم بوسیله برترین پیشرانه ی جهان اهدا شد. امسال برای اولین بار، قدرت پیشرانه به جای ظرفیت موتور، ملاک گروه بندی قرار گرفت؛ چراکه بسیاری از کارشناسان معتقدند امروزه عملکرد فنی پیشرانه برای مردم اهمیت بیشتری نسبت بوسیله ظرفیت سواری دارد.

تو دنباله ی مطلب، مروری اجمالی کنار ۱۱ پیشرانه ی برتر جهان از گروه های مختلف داشته ایم. همچنین خودروهایی که مهیا به برترین پیشرانه ی دنیا در کلاس خود تولید می شوند، به اختصار معرفی کردن شده اند.کمتر از ۱۵۰ اسب بخار؛ فورد ۹۹۹ سی سی



داخل  ۷ سال گذشته، بارها پیشرانه کم حجم ساخت فورد در کلاس کوچک نمدار از یک لیتر، اجر ی اول را کسب کرده بود؛ امسال فورد با نمونه ی ۳ ستون ۹۹۹ سی سی، رای سخت گیر داوران را بوسیله مشت آورد. دیگر مدعیان تو کلاس کمتر از ۱۵۰ اسب بخار، موتورهای ۱.۵ لیتری فولکس واگن و بی ام و، یک لیتری فولکس واگن، ۱.۸ لیتری تویوتا لکسوس و ۱.۲ لیتری پژو بودند.



پیشرانه ی یک لیتری و توربوشارژ فورد، روی محصولات متنوعی شامل فیستا، فو، C مکس، موندئو و اکواسپرت نصب می شود. به لطف فناوری اکوبوست، قدرت این پیشرانه به ۱۲۵ اسب تبخیر با گشتاور ۱۷۰ نیوتن متر می رسد. به عنوان مثال، فورد فو هاچبک با پیشرانه ی ۹۹۹ سی سی فورد، قید ۱۰.۵ دم به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و میانگین مصرف بنزین ۴.۸ لیتر فراهم می نرم.۱۵۰ تا ۲۵۰ اسب بخار؛ آئودی ۲ لیتر



بوسیله سختی می توان برنده ی کلاس ۱۵۰ تا ۲۵۰ اسب بخار را به نام آئودی ثبت کرد، چراکه فولکس واگن غم در بهینه سازی این پیشرانه، نقش داشته است. دیگر نکته ی جالب درباره ی پیشرانه ی ۲ لیتری و توربوشارژ آئودی (فولکس واگن)، تیراژ تولید م رفعت و نصب روی ۲۶ خودروی متنوع از محصولات گروه فولکس واگن است. رقبای این پیشرانه، نمونه ۲ لیتری بی ام و، ۱.۵ لیتری فورد و معیار های کامل برقی پیدایش بی ام و (i3) و کیا هیوندای بودند.



مدل های مختلفی از آئودی، سئات و فولکس واگن، مجهز به پیشرانه ی ۲ لیتری TFSهستند. فولکس واگن گلف و آئودی TT، نامدار ترین خودروها از این دست، محسوب می شوند. با حجم دقیق ۱۹۸۴ سی سی، غلبه ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر داخل اختیار راننده ی آئودی TT خواهد بود تا قید ۷ وقت بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و میانگین استفاده سوخت ۶.۳ لیتر درون ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد.۲۵۰ تا ۳۵۰ اسب بخار، پورشه ۲.۵ لیتر



پورشه یکی از بنیادی ترین تولیدکنندگان پیشرانه های توربوشارژ تو تاریخ خودروسازی گیتی است. پیشگاه این برند در فستیوال برترین پیشرانه های جهان دور از حافظه نبود؛ ولی کسب مقام اول داخل کلاس زیاد پرمخاطب ۲۵۰ تا ۳۵۰ اسب دود با رقبای ناموس از بکلی جهان، افتخاری دیگر برای پورشه است. امسال هم، رقیب بسیار قدرتمندی از بی ام و با ظرفیت ۳ لیتر حضور داشت که تقریبا روی تمامی محصولات این شرکت، نصب می شود. دیگر پیشرانه ی منتخب داخل کلاس ۲۵۰ تا ۳۵۰ اسب بخار، موتور برقی تسلا است که دامن کاپوت استاندارد ۳، X و S S حیات. دارد پیشرانه های ۲ لیتری و توربوشارژ تاسیس آئودی، هوندا، رنو، نیسان و اینفینی هم، هم چشمی سال ۲۰۱۹ را با رای هیئت داوران، به پورشه واگذار.



کردند پیشرانه ی.۲ ۵ لیتری و توربوشارژ پورشه با قدرت ۳۵۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر، روی معیار های باکستر و (کیمن) ۷۱۸ نصب می. شود S کیمن S با این قوای.محرک، ۴ ۵ لمحه پس از مبدا حرکت بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و نهایت سرعت ۲۸۵ کیلومتربرساعت. خواهد داشت با این آمار فنی، میانگین مصرف S سوخت کیمن S مدل ۲۰۱۹، تنها ۸ لیتر در.۱۰۰ کیلومتر است ۳۵۰ تا ۴۵۰ اسب بخار؛



جگوار تمام برقی هرچند که موتور ۲۶۰ اسب دود تسلا در دسته خود با اختلاف رای قابل توجه، رقابت را به پورشه واگذار کرد و حتی نزدیک به آئودی و بی ام و، دیدن داوران را فراخوانی نکرد؛ گروه جگوار لندرور توانست از کیفیت فنی خودروهای طولانی. الکتریکی دفاع کند این بار، پیشرانه ی مشهور پورشه ۹۱۱ با ختلاف تنها یک امتیاز، رقابت را به موتور برقی (جگوار-آی) پیس i. Pace واگذار کرد شاید بنیانی ترین مغلوب تو کلاس ۳۵۰ تا ۴۵۰ اسب بخار، پیشرانه ی ۶ سیلندر و ۳ لیتری بی ام و وجود که درون معیار های M3 و. M4 وجود دارد رقیب سرمد بی ام و از مرسدس بنز اندوه با حجم و قدرت مشابه،.درکنار موتور ۲ ۵ لیتری آئودی و پیشرانه ی پلاگین هیبرید بی ام و i8، رقابت را به کراس اور.



جگوار واگذار کردند جگوار آی پیس، فقط با یک نوع پیشرانه ی تمام برقی. نمایش می شود داخل جلو و عقب خودرو، ۲ موتور برقی وجود دارد که مجموع قدرت ۳۹۵ اسب دود و نهایت گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر. تولید می بطی ء با این تجهیزات، جگوار آی.پیس قید ۴ ۵ لمحه بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و پس از شارژ کامل، مسافتی حدود ۴۰۰ کیلومتر.را می پیماید ۴۵۰ تا ۵۵۰ اسب بخار؛ AMG مرسدس



بنز ۴ لیتر ناکامی بی ام و در کسب مقام بهترین پیشرانه ی سال ۲۰۱۹، با موفقیت مرسدس AMG در کلاس ۴۵۰ تا ۵۵۰ اسب. تبخیر تکمیل شد دیگر رقبا در این گروه، پیشرانه های ۳ لیتری در مقیاس های M3 و M4،.نمونه های ۳ ۸ لیتر و ۴ لیتری پورشه ۹۱۱،.نسخه ی ۳ ۸ لیتری ۸ سیلندر مکلارن ۵۷۰S و همچنین.پیشرانه ی ۲ ۹ لیتری نصب شده روی آلفارومئو جیولیا.



و استلویو بودند تقریبا تمامی محصولات AMG با پیشرانه ی ۴ لیتری توئین توربو. تولید می شوند علاوه پهلو استاندارد های مختلف مرسدس بنز، استون مارتین ونتیج و DB۱۱ هم، از این پیشرانه ی ۸ ستون. مصرف می کنند مرسدس بنز AMG E63 با این طور پیشرانه ای، قدرت ۵۷۱ اسب تبخیر و ۷۵۰ نیوتن متر نیوتن متر تولید می کند.تا قید ۳ ۵ لمحه بوسیله سرعت. ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد میانگین.استعمال بنزین ۸ ۸ لیتر تو ۱۰۰ کیلومتر برای اتومبیل ۸ سیلندر با غلبه نزدیک به ۶۰۰ اسب بخار، یکی از عوامل موفقیت مرسدس بنز و کسب عنوان بهینه پیشرانه تو گروه.خود بوده است ۵۵۰ تا ۶۵۰ اسب.بخار؛ فراری



۳ ۹ لیتر بخاطر چهارمین سال متوالی،.پیشرانه ی ۳ ۹ لیتری فراری موفق به افتخارآفرینی در همایش بهترین پیشرانه ی. دنیا می شود خلال ۳ دوره ی قبل در سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هم،.پیشرانه ی ۳ ۹ لیتری فراری با نشانی برترین نمونه در کلاس ۳ تا ۴ لیتر. گزینش شده وجود امسال، پیشرانه ی مشهور بی ام و M5 و مرسدس AMG E63 S، درکنار مکلارن نسخه ی ۱۰ سیلندر آئودی R۸ ، لامبورگینی هوراکان.و مقیاس ۳ ۸ لیتری ساخت مکلارن، رقابت را با اختلاف قابل توجه به.



فراری واگذار کردند امسال، فراری پورتوفینو و GTC4 لوسو T با.پیشرانه ی ۳ ۹ لیتری برنده ی جایزه،. عرضه می شوند غلبه نهایی پیشرانه به ۶۰۰ اسب تبخیر و بیشترین گشتاور، به ۷۶۰ نیوتن. متر می رسد با این آمار فنی، فراری پورتوفینو می تواند سرعت گیری صفر تا.۱۰۰ کیلومتربرساعت ۳ ۵ حین و صفر تا.۲۰۰ کیلومتربرساعت ۱۰ ۸. ثانیه داشته باشد نهایت سرعت هم، حدود ۳۲۰ کیلومتربرساعت عنوان شده؛ درحالی که میانگین.استعمال سوخت، ۱۰.۷ لیتر است بیش از ۶۵۰ اسب.بخار؛ فراری



۳ ۹ لیتر نسخه ی دیگری از پیشرانه ی نصب شده بر فراری پورتوفینو و GTC4 لوسو T به لطف تقویت توربوشارژرها، غلبه بیشتری. تولید می کند این نمونه، روی مدل های 488GTB و488 پیستا. گمارش شده است در کلاس پرعضله تیز از ۶۵۰ اسب بخار، دیگر پیشرانه ی فراری.با ظرفیت ۶ ۵ لیتر که روی ۸۱۲ سوپرفست دیده می شود،. رقیب حقیقی حیات رتبه های سوم تا پنجم این دسته به تریبت در اختیار پورشه ۹۱۱ توربو، لامبورگینی اونتادور و مکلارن.۷۲۰S قرار گرفت بهترین پیشرانه ی هیبرید؛ بی



ام و i8 با گذشت ۵ سال از معرفی بی ام و i8، پیشرانه ی پلاگین هیبرید این خودرو، همچنان موفق بوسیله ستاندن جایزه ی بهینه پیشرانه ی سال داخل کلاس. خویشتن می شود طی سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در دسته.پیشرانه های ۱.۴ تا ۱ ۸ لیتری، بی ام و i8 توانست مرجح از رقبا معین شود و بیشتری رای را. از داوران بگیرد این پیشرانه داخل سال ۲۰۱۵ و نخستین پیشگاه خود در فستیوال برترین ها، ۲ کارمزد ی بهترین مدل تازه وارد و بهترین پیشرانه در مجموع را به نام خود. ثبت کرده بود امسال، موتورهای پلاگین هیبرید پورشه-پانامرا، تویوتا C HR و ولوو، مغلوب بی.



ام و شدند حاصل انبازی پیشرانه ی.۳ سیلندر ۱ ۵ لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژ و اینترکولر با اتومبیل برقی ۲۲۸ اسب بخار، مجموع قدرت ۳۷۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۷۰ نیوتن متر. مهیا می کند معیار ۲۰۱۹ بی ام و i8 تو زمان ۴ حین به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و نهایت سرعت.

 ۲۵۰ کیلومتربرساعت دارد معیار ۸ سیلندر فراری؛ برترین پیشرانه ی جهان



داخل سال ۲۰۱۹ در ۳ حوالی ی قبل هم،.پیشرانه ی ۳ ۹ لیتری فراری که روی نسخه های مختلف از مدل 488 گمارش شده بود؛ پر حرارت ی جایزه ی نیکوترین پیشرانه. ی سال شد رادیکال ترین رقبای فراری با نفاق رای زیبنده توجه، به نظم موتور برقی جگوار آی پیس، پیشرانه ی ۵۷۱ اسب تبخیر مرسدس AMG و.نمونه ی ۲ ۵ لیتری ۳۵۰ اسب.

تبخیر پورشه بودند امسال، برضد ادوار گذشته، هیچ پیشرانه ای از برندهای ژاپنی مظفر به تصرف عطیه نشد و البته متشابه سنوات قبل، جایزه ای به پیشرانه های قدرتمند و پرمصرف. امریکایی تعلق نگرفت جایزه ی بهترین پیشرانه ی تازه باخبر هم، نصیب قوای محرک برقی نصب شده روی کراس اور جگوار.

آی پیس:شد بیشتر بخوانید خودروی مفهومی بی ام و گارمیش کلاسیک بازتولید شدجعبه کنگره ZF، نیکوترین محصول تو بازار جهانی است؟پیشرانه دیزل خواه برقی؛ کدام آلودگی کمتری دارند؟اسکوتر برقی بی ام و رونمایی شددیتر زتچه، مدیرعامل

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها